- - - picture: pieski - -

sleep

abc

Tuesday, February 28, 2012

pieski



2007-06-30 Zwykła nocia...
Cześć! Na początek piszę, że ta notka będzie krótka! Bo idę zaraz do kumpeli na jej urodzinki:) Kati właśnie zrobiła mi fryzę i makeup! Wyglądam... Super!
Jako prezent kupiłam mojej kumpelce
takie jakby mini szufladki! Bardzo
mi się podobają :) Też sobie taką
kupiłam;) Oh! Nie! Obiad... Muszę kończyć! Ta nota jest krótsza niż myślałam.... Papatki:))
2007-06-28 Mam new bloczka:))
Hej koffani!!! Na początek zacznę od tego, że ja i moja siostrzyczka - Kati założyłyśmy nowego blogusia:)) Jeśli chcesz na niego wejść kliknij na borówki niżej:
Tylko zostawcie komcia!!! :)
Nie będę już nic pisać, tylko dam galerię "Sweet Dogs", ok?
















































To tyle pa pa!









2007-06-27
Hejcia! Jak wam lecą wakacje bo mi nieźle. Miałam wczoraj jak by to powiedzieć dziwny dzień. Ogólnie było ciepło ale jak potem z mamą i z siostrą poszłam na borówki zaczął hulać wiatr! Brrr tak było zimno że bieda było wytrzymać. Poszłam z mamą i siostrą do innego miejsca tam aż tak nie hulał wiatr tylko troszeczkę. A na koniec znalazłam miejsce gdzie w ogóle nie hulał wiatr :) I... pojechałyśmy do domu.
2007-06-25 Teraz się dowiecie kto wygrał... :D
Cześć! Dzisiejsza nocia nie będzie długa, ponieważ będę pisać tylko o nagrodach za konkurs i dam dyplomy.... Długo zastanawiałam się nad I, II oraz III miejscem...
A więc postanowiłam, że: I miejscunio to 15 komcików + dyplomik:))) II miejsce to 10 komentów & dyplomik:)) A tzrecie miejsce to 5 komci i dyplomik:) Te nagrody nie są rewelacyjne, ale myślę, że w następnym konkursie będą lepsze;) Ja już będę kończyć... Dam jeszcze dyplomiki:

Dla Lennavn za zajęcie I miejsca:











Dla Iwonci, Madzi i Adzi za zajęcie II miejsca:











Dla Madzi089 za zajęcie III miejsca:







2007-06-24 Podpowiem Wam coś..:D
Hejka ludzie! Chyba mi się wydaje że dałam za trudny konkurs! Ok dam wam podpowiedzi dużo! Więc tak: A) jej imię to Scarlett a nazwisko zaczyna się na J*******.
B) Należy do zespołu Vanilla Ninja. Gra w nim na kibordzie.
C) Nagrała utwur "Public Affair"
D) Jest sławną aktorką, a zarazem piosenkarką. Nagrała utwór "With love".
To wystarczająco duuża podpowiedź:
2007-06-21
Hejcia! Jak wam wczoraj pisałam że będzie konkurs.I dotrzymałam słowa nie jest taki trudny tylko dwa pierwsze obrazki są bardzo trudne jak dla innych jeżeli nie będziecie mogli ich odgadnąć dam wam podpowiedz, ok?

A)

























B)
















C)












D)


No comments:

Post a Comment

-